Тема уроку: Контрольна робота № 4
Повторити теоретичний матеріал теми “ Робота і потужність електричного струму. Електричний струм в різних середовищах”, підсумки теми на ст. 219, формули на визначення роботи і потужності струму, закону Джоуля-Ленца, ККД нагрівника, закону Фарадея для електролізу. Після повторення виконайте онлайн тест, що містить 20 тестових завдань.
Виконати завдання онлайн теста за посиланням ТУТ
Повторити теоретичний матеріал теми “ Робота і потужність електричного струму.Електричний струм в різних середовищах”, підсумки теми на ст. 218 - 219 (пункт 8). Особливо зверніть увагу на Формули, які вивчалися в даній темі: робота і потужність струму, закон Джоуля-Ленца, ККД нагрівника, закон Фарадея для електролізу. Після повторення виконаєте онлайн тест, що містить 9 тестових завдань. Результати проходження тесту покажуть вам, над чим потрібно попрацювати, щоб виконати завдання контрольної роботи якомога краще.
Виконати завдання онлайн теста за посиланням ТУТ
Завдання уроку - з’ясувати, які рідини є електролітами, частинки, що є носіями струму в електролітах, закон Фарадея, електроліз та його застосування навчитися розв’язувати задачі з використанням формули закону Фарадея. Опрацювати § 37;
Переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=jlRxieufAOo - теоретичний матеріал.Розв’язати задачу 37.4 (4 балів)
Вказівки: Для розв’язання задачі використовуємо формулу першого закону електролізу Фарадея m = kIt. З даної формули знаходимо t. В умові задачі мова йде про срібло, електрохімічний еквівалент k для срібла подивитися у таблиці 8 на ст. 231. Оскільки основна одиниця вимірювання маси 1 кг, то 25 г і 1,12 мг/Кл перевести в кг, враховуючи співвідношення 1 кг = 1000 г, 1 кг = 1000000 мг.
Домашнє завдання . Вивчити опорний конспект, виконати вправу 37.5, (5 балів).
Вказівки: Для визначення маси використовуємо формулу першого закону електролізу Фарадея m = kIt. Невідоме значення сили струму знайдіть за законом Ома за відомими напругою та опором.
Бажаю успіхів!
• Провідники нагріваються, коли через них проходить електричний струм. Теплова дія струму використовується в електронагрівальних приладах.
• Кількість теплоти, яка виділяється при проходженні електричного струму, визначають за законом Джоуля—Ленца: Q = І2∙ R ∙ t.
Перевір свої знання
1. Спіраль електроплитки дуже сильно нагрівається під час проходження нею електричного струму. Чому значно менше нагріваються дроти, за допомогою яких електроплитка підключена до джерела струму?
2. Чому для плавких запобіжників не використовують залізний дріт замість свинцевого?
3. Чому у плавких запобіжниках використовують дріт, набагато тонший, ніж у проводах, що з’єднують джерело струму та споживачів?
Завдання
1. Яка кількість теплоти виділиться за 1 хвилину в резисторі опором 60 Ом, якщо до нього прикладена напруга 20 В?
2. Скільки часу була включена електрична праска потужністю 1,5 кВт, якщо витрати енергії склали 180 кДж?
Тема: Лабораторна робота №4 “Дослідження електричного кола з паралельним з’єднанням провідників”
Після заповнення таблиці проаналізувати результат і написати висновок. Хто бажає одержати за правильно виконану роботу 11 балів, виконайте завдання * на ст. 178 Бажаю успіхів!!! Чекаю результати.
- 1. Опрацювати п.32( конспект)2. Відео по темі3. Виконати Впр.32( 2,3,4) - письмово
Тема : "Послідовне з"єднання провідників"
Тема : Вимірювання опору провідника за допомогою амперметра й вольтметра
Тема. Вимірювання опору провідника за допомогою амперметра та вольтметра
Мета: навчитися визначати опір провідника за допомогою амперметра та вольтметра;
переконатися на досліді в тому, що опір провідника не залежить від сили струму
в ньому та напруги на його кінцях.
Обладнання: джерело струму, резистор, повзунковий реостат,
амперметр, вольтметр, ключ, з'єднувальні проводи.
Хід роботи
Підготовка до експерименту
1. Перш ніж виконувати роботу,
переконайтеся, що ви знаєте:
а) вимоги безпеки під час роботи з електричними колами;
б) правила, яких необхідно дотримуватися, здійснюючи
вимірювання за допомогою амперметра та вольтметра.
Інструктаж з БЖД
2. Визначте ціну поділки шкал
амперметра та вольтметра:
Самп. =
_____________________;
Свольт. = _____________________.
Експеримент
Суворо дотримуйтесь інструкції з безпеки.
Результати вимірювань відразу заносьте до таблиці.
Номер досліду |
Сила струму І, А |
Напруга U, В |
Опір R, Ом |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
2. Розташуйте повзунок реостата на середині обмотки.
3. Замкніть коло і виміряйте напругу на кінцях резистора
та силу струму в ньому.
4. Плавно пересуваючи повзунок реостата, збільшіть силу
струму в колі. Запишіть покази вольтметра та амперметра.
5. Пересуньте повзунок реостата у протилежний бік і ще
двічі виміряйте напругу та силу струму.
Опрацювання результатів експерименту
1. Обчисліть опір резистора для кожного випадку.
2. Результати обчислень занесіть до таблиці.
Аналіз експерименту та його результатів
Проаналізуйте експеримент і
його результати. Сформулюйте висновок, у якому зазначте:
а) яку фізичну величину і за
допомогою яких приладів ви навчилися вимірювати;
б) чи залежить вимірювана
величина від сили струму в резисторі та напруги на його кінцях;
в) які чинники вплинули на
точність вимірювання.
Висновок
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
Відео
Підсумовуючи результати дослідів, можна записати формулу:
2. В освітлювальній мережі будинку використали 100 м мідного дроту, опір якого 850 мОм. Яка площа поперечного перерізу цього дроту?
4. У лабораторних роботах використовуються мідні з’єднувальні проводи, площа перерізу яких дорівнює 2 мм2. Сила струму в них досягає 2 А. Яка напруга на такому проводі, якщо його довжина дорівнює 10 см?
2. Пройти тест ТУТ
Немає коментарів:
Дописати коментар