23.04.21 р Тема "Розв’язування вправ. Самостійна робота"
1. Повторити п. 41
2 Опитування https://quizizz.com/join?gc=46210290 ( вислати скріншот)
2 Самостійна робота ( пройти тест) Код доступу 3148485
відкривши посилання
join.naurok.ua або за https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3148485
20.04.21р Тема "Розв’язування рівнянь"
І. Повторити п. 41
ІІ. Передивітся відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=MAvdDD1sigU
1) Перевір, чи не треба помножити (поділити) обидві частини рівняння на одне й те саме число, що не дорівнює 0. Якщо так, виконай цю дію.
2) Перевір, чи не можна спростити вирази в лівій та правій частинах рівняння окремо (розкрити дужки, звести подібні доданки). Якщо так, спрости ці вирази.
3) Перевір, чи не знаходяться відомі та невідомі доданки в різних частинах рівняння. Якщо так, то перенеси доданки, щоб відомі числа знаходились в одній частині рівняння, а невідомі — в іншій.
4) Приведи рівняння до вигляду ах = b, де а і b — числа, а х — невідомий множник, і знайди цей невідомий множник.
ІІІ. Виконати № 1140, 1143, 1146, 1149 для сильніших учнів +№ 1156
16.04.21 р
Тема" Рівняння. Основні властивості рівнянь"
1. Вивчити п. 41
Рівність, що містить невідоме, називається рівнянням.
Розв’язати рівняння – означає знайти його розв’язки або довести, що рівняння не має розв’язків.
Коренем рівняння називається число, підстановка якого в рівняння замість невідомого перетворює рівняння в правильну числову рівність.
Якщо до двох частин рівняння додати або відняти одне й те саме число або вираз, що містить невідоме, то одержане рівняння бути мати ті ж корені.
У рівнянні доданки можна переносити з однієї частини в іншу, змінюючи при цьому їхні знаки на протилежні.
Корені рівняння не зміняться, якщо обидві частини рівняня помножити або поділити на одне й те саме число, відмінне від нуля.
Щоб виконати перевірку знайдених розв’язків рівняння, необхідно в рівнянні замість невідомого підставити знайдене значення. Якщо одержана числова рівність правильна, то знайдене число є коренем рівняння; якщо одержана числова рівність неправильна, то знайдене число не є коренем рівняння.
14.04.21р Тематична контрольна робота №8:
«Множення і ділення раціональних чисел»09.04.21р Тема " Розв'язування вправ на всі дії з раціональними числами. Самостійна робота"
1. Повторити п. 37 - 40
2. Відео по темі https://www.youtube.com/watch?v=c9s1CMJe8Uo
07.04.21р Тема уроку:" Ділення раціональних чисел Розв'язування вправ на всі дії з раціональними числами ."
1. Пов. п 37 -40
2.Відео по темі https://www.youtube.com/watch?v=_BOgtROOpxY
02.04.21р Ділення раціональних чисел
1.Вивчити п.40
Розв’язування вправ.Самостійна робота
- Подивись відеоурок https://youtu.be/BE45o8HSJVQ, https://youtu.be/ogqJ2Des8Mk, https://youtu.be/ogqJ2Des8Mk
- Зведення подібних доданків https://learningapps.org/4717191
- Виконати самостійну роботу https://vseosvita.ua/test/start/gwh309
- Зразки виконання
- Виконати Самостійну роботу ( виконуємо в зошиті)
Варіант 1
1. Який результат дістанемо, застосувавши розподільний закон множення для обчислення виразу (0,03 + 2,5) · 0,4?
1) 1,12; 2) 10,12; 3) 1,012; 4) 2,12.
2. Який вираз дістанемо, розкривши дужки в добутку -5р(-х + 2у – 3k)?
1) -5хр + 10ру - 15рк;
2) 5рх - 10ру +15рк;
3) 5рх - 10рх - 15рк;
4) 5рх -2ру + 15рк.
3. Який вираз дістанемо, спростивши вираз 4с(3а – 2) – 6а(2с + 1)?
1) 12aс – 8с + 12ас + 6a; 2) -8с - 6а; 3) -8с + 6a; 4) 8с - 6а.
4. Обчисліть значення виразу 5·(5p – 4х) – 4·(х – 2p), якщо p = -2; х = 2.
1) -18; 2) -114; 3) -90; 4) 90.
5. Укажіть корінь рівняння -5·(у – 2) + 3(2 – у) = 0:
1) 8; 2) -2; 3) 2; 4) -0,25.
19.03.21р Математика
1. Вивчити п. 39 " Розподільна властивість множення" ( правила вчимо напам"ять). Звертаємо увагу на зведення подібних доданків.
Відео по темі https://www.youtube.com/watch?v=Fx3FDHTi_D4
17.03.21 Математика
1.Повторити п.37
2. Вивчити п.38 " Переставна і сполучна властивісті множення раціональних чисел. Коефіцієнт."
Відео по темі Переставна і сполучна властивості множення рац чисел
3. Виконати № 1051, 1053, 1055.
04. 11. 20 р.
Повторити п. 7,8. Вивчити п.9 " Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів."
Виконати Впр.236, 241.
Відео по темі
Немає коментарів:
Дописати коментар