6 клас математика( Ганнівська ЗШ)

23.04.21 р Тема "Розв’язування вправ. Самостійна робота"

1. Повторити п. 41

2 Опитування https://quizizz.com/join?gc=46210290 ( вислати скріншот)

 2 Самостійна робота ( пройти тест)    Код доступу 3148485

 використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua або за https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3148485

3. Виконати №1147,  1150, 1157.

20.04.21р Тема "Розв’язування рівнянь"

І. Повторити п. 41

ІІ. Передивітся відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=MAvdDD1sigU

Прикдади розв"язування рівнянь
Алгоритм розв'язування рівнянь з однією змінною

1)  Перевір, чи не треба помножити (поділити) обидві частини рівняння на одне й те саме число, що не дорівнює 0. Якщо так, виконай цю дію.

2)  Перевір, чи не можна спростити вирази в лівій та правій частинах рівняння окремо (розкрити дужки, звести подібні доданки). Якщо так, спрости ці вирази.

3)  Перевір, чи не знаходяться відомі та невідомі доданки в різних частинах рівняння. Якщо так, то перенеси доданки, щоб відомі числа знаходились в одній частині рівняння, а невідомі — в іншій.

4)  Приведи рівняння до вигляду ах = b, де а і b — числа, а х — невідомий множник, і знайди цей невідомий множник.

ІІІ. Виконати № 1140, 1143, 1146, 1149 для сильніших учнів +№ 1156

16.04.21 р

Тема" Рівняння. Основні властивості рівнянь"

1. Вивчити п. 41

2. Подивитись відео https://www.youtube.com/watch?v=9zI2p3IWJbg
3. Виконати № 1139, 1141,1142, 1144

 Зайти за посиланням  - Теоретичні відомості

Рівність, що містить невідоме, називається рівнянням.

Розв’язати рівняння – означає знайти його розв’язки або довести, що рівняння не має розв’язків.

Коренем рівняння називається число, підстановка якого в рівняння замість невідомого перетворює рівняння в правильну числову рівність.

Якщо до двох частин рівняння додати або відняти одне й те саме число або вираз, що містить невідоме, то одержане рівняння бути мати ті ж корені.

У рівнянні доданки можна переносити з однієї частини в іншу, змінюючи при цьому їхні знаки на протилежні.

Корені рівняння не зміняться, якщо обидві частини рівняня помножити або поділити на одне й те саме число, відмінне від нуля.

Щоб виконати перевірку знайдених розвязків рівняння, необхідно в рівнянні замість невідомого підставити знайдене значення. Якщо одержана числова рівність правильна, то знайдене число є коренем рівняння; якщо одержана числова рівність неправильна, то знайдене число не є коренем рівняння.



14.04.21р Тематична контрольна робота №8:

 «Множення і ділення раціональних чисел»
https://drive.google.com/file/d/0Byl62oVTOeODVTdHRmhwY3BybE0/view?usp=sharing

09.04.21р Тема "  Розв'язування вправ на всі дії з раціональними числами. Самостійна робота"

1. Повторити п. 37 - 40

2. Відео по темі https://www.youtube.com/watch?v=c9s1CMJe8Uo

3.Виконати № 1125, 1122


07.04.21р   Тема уроку:" Ділення раціональних чисел Розв'язування вправ на всі дії з раціональними числами ."

1. Пов. п 37 -40

2.Відео по темі https://www.youtube.com/watch?v=_BOgtROOpxY

3. Виконати № 1119, 1121, 1123

 02.04.21р  Ділення раціональних чисел

1.Вивчити п.40 

2,Подивитись відео по темі 
3. Виконати № 1111, 1114, 1116.

31.03.21 р.Подібні доданки та їх зведення

Розв’язування вправ.Самостійна робота



















  • Виконати Самостійну роботу ( виконуємо в зошиті)

Варіант 1

1.   Який результат дістанемо, застосувавши розподільний закон множення для обчислення виразу (0,03 + 2,5) · 0,4?

1) 1,12;       2) 10,12;   3) 1,012;   4) 2,12.

2.   Який вираз дістанемо, розкривши дужки в добутку -5р(-х + 2у – 3k)?

1) -5хр + 10ру - 15рк;         

2) 5рх - 10ру +15рк;

3) 5рх - 10рх - 15рк;           

4) 5рх -2ру + 15рк.

3.   Який вираз дістанемо, спростивши вираз 4с(3а – 2) – 6а(2с + 1)?
1) 12aс – 8с + 12ас + 6a;   2) -8с - 6а;   3) -8с + 6a;   4) 8с - 6а.

4.   Обчисліть значення виразу 5·(5p – 4х) – 4·(х – 2p), якщо p = -2; х = 2.
1) -18;   2) -114;   3) -90;    4) 90.

5.   Укажіть корінь рівняння -5·(у – 2) + 3(2 – у) = 0:
1) 8;   2) -2;    3) 2;     4) -0,25.

Сторінка

19.03.21р Математика

1. Вивчити п. 39 " Розподільна властивість множення" ( правила вчимо напам"ять). Звертаємо увагу на зведення подібних доданків.

Відео по темі https://www.youtube.com/watch?v=Fx3FDHTi_D4

2. Виконати № 1072, 1076, 1082.

17.03.21  Математика

1.Повторити п.37 

2. Вивчити п.38 " Переставна і сполучна властивісті множення раціональних чисел. Коефіцієнт."

 Відео по темі  Переставна і сполучна властивості множення рац чисел

3. Виконати № 1051, 1053, 1055.






































04. 11. 20 р.

Повторити п. 7,8.  Вивчити п.9 " Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів."

Виконати Впр.236, 241.

Відео по темі  



06.11.20 р.Математика
Вивчити всі правила з п. 8 , виконати № 240, 246 
Відео по темі 





Немає коментарів:

Дописати коментар